[vpsFree.cz: community-list] vytvoreni debian init scriptu

Jakub Podlaha j.podlaha at gmail.com
Mon Jan 15 11:08:16 CET 2018

Ahoj,
díky za odpovědi.

Mmonit vypadá dobře, ale je to zase nová syntax a další nástroj. Určitě na
to v mezičase mrknu a zkusím to tím, jestli to nepůjde líp než tím nativním
scriptem.

Používám instanci Debianu, neupravenou, tak jak byla vytvořena přes
vpsadmin. Podle tohohle jsem myslel, že pužívá normálně SysV Init.
$ pidof init
1

Navíc jsem si teď všiml, že tu mojí servisu vidím když dám:
$ service --status-all
 [ - ]  my-simple
Ale spustit nejde.

Ptám se tady hlavě proto, jestli není ten Debian na vpsFree nějak upravený
a nepoužívá třeba jiné nástroje.
Jak řešíte automatické spouštění aplikací vy? Pužíváte jen nástroje, co už
svoje init scripty mají (apache, nginx, atp.)?

Díky,
Jakub