[vpsFree.cz: community-list] vytvoreni debian init scriptu

Jakub Jelen jakuje at gmail.com
Mon Jan 15 09:30:23 CET 2018

To vypada, ze tvuj Debian pouziva systemd, takze psat init script mi prijde
jako zbytecnost, kdyz muzes napsat nekolik radku service file:

https://www.freedesktop.org/software/systemd/man/systemd.service.html

Oficialni dokumentace je velmi rozvlacna, ale pro inspiraci jak to muze
vypadat doporucuji napriklad pohled na jinou oblibenou sluzbu, naprikald
OpenSSH server:

systemct cat ssh

Automaticke spousteni by melo byt otazkou "systemct enable yourunit.service"

Jakub