[vpsFree.cz: community-list] vytvoreni debian init scriptu

Lukáš Hrázký lukkash at email.cz
Mon Jan 15 14:24:25 CET 2018

Zdar,

zkus:
systemctl status my-simple

systemctl start my-simple

A podobně, detaily si vygooglíš. systemctl je systemd příkaz pro správu
služeb a dalších věcí, service příkaz to nějak forwarduje, nevim
přesně, jak funguje. Zároveň, když tohle failne, nemáš systemd :)

systemd je určitě nejjednodušší a nejlepší způsob, pokud je v systému
jako init. Service file pro jednoduchou službu je na pár řádků a opět
google poradí.

Lukáš