[vpsFree.cz: community-list] HR list [was: Re: OT: Frontendista - Javascriptový vývojář (Angular, React)]

Stanislav Petr glux at glux.org
Wed Jan 3 12:32:50 CET 2018

Nevidim duvod na to zakaldat zadnej dalsi mailinglist, programatory a adminy dneska shani kde kdo (ja taky) ale tohle je mailing list komuniky okolo vpsfree a ne mailing list HR oddeleni. Pravidla plati pro vsechny stejny a bez vyjimek. Pokud nekdo shani praci, jsou na to specializovany firmy a webovy portaly a zkouset duplikovat jejich funkce v tomhle mailinglistu by znamenalo ze to vsechny zuvastneny akorat odtravi a mailinglist prestanou cist/odebirat.

Takze kdo ma zajem budto kouknete napriklad na webtrh a podobna fora, nebo na nekterou z personalnich agentur zamerenejch na IT - google tady umite pouzivat vsichni, takze si je dohledejte.

--
Stanislav Petr