[vpsFree.cz: community-list] HR list [was: Re: OT: Frontendista - Javascriptový vývojář (Angular, React)]

Jakub Fišer kuba at ufiseru.cz
Wed Jan 3 11:48:25 CET 2018

hoj,

vshosting stranou, naše komunita je plná zkušených i začínajících odborníků a přijde mi škoda takovou komunitu nevyužít, pokud ona sama má zájem.

Nejsem příznivce HR spamování, ale na druhou stranu mi přijde, že zrovna naše komunita má co dát jak potencionálním zaměstnancům/uchazečům, tak zaměstnavatelům/headhunterům. Já sám bych se při hledání spolupracovníků obrátil nejdřív sem, už z principu.

Co na to založit samostatnej mailing list?

 -mikky.

Jakub Fišer
IT | DevOps | Audit