[vpsFree.cz: community-list] HR list [was: Re: OT: Frontendista - Javascriptový vývojář (Angular, React)]

snajpa at snajpa.net snajpa at snajpa.net
Wed Jan 3 12:52:43 CET 2018

On 2018-01-03 12:32, Stanislav Petr wrote:
> Nevidim duvod na to zakaldat zadnej dalsi mailinglist, programatory a
> adminy dneska shani kde kdo (ja taky) ale tohle je mailing list
> komuniky okolo vpsfree a ne mailing list HR oddeleni. Pravidla plati
> pro vsechny stejny a bez vyjimek. Pokud nekdo shani praci, jsou na to
> specializovany firmy a webovy portaly a zkouset duplikovat jejich
> funkce v tomhle mailinglistu by znamenalo ze to vsechny zuvastneny
> akorat odtravi a mailinglist prestanou cist/odebirat.

Souhlasim se sentimentem toho, co rikas, Stando, ale nesouhlasim, ze by
se z toho melo delat nejaky pravidlo k prisnymu dodrzovani.

Nechme to u toho, ze kdo tu bude hledat zamestnance, budu si z nej delat
srandu (a snad nebudu sam), pokud to neni pro jeho projekt, co zrovna
zacina a potrebuje podobny borce, prave z nasi komunity ;)

Jak nekoho bude nekdo tahat do korporatu a za rohem ocekavat 20k+ odmenu
za novou dusicku, nemuze cekat, ze to necham bez reakce ;)

/snajpa