[vpsFree.cz: community-list] vpsFree.cz a GDPR

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Sat Feb 3 21:43:15 CET 2018

On 2018-02-03 20:57, Jirka Bourek wrote:
> [...]
> jurisdikci, tak ti skutečně může bejt jedno, čí jsou to data. Akorát
> je problém, proč je spravuješ - pokud je to třeba kvůli eshopu, který
> provozuješ, tak se sice vyhneš GDPR, ale zase budeš mít složitější v
> EU prodávat svoje zboží.
>
> Pokud jde o to, čí data _zpracováváš_ - to je případ vpsfree - tak tě
> skutečně nemusí trápit, čí data to jsou, pokud jsi mimo EU jurisdikci.
> Problém je v tom, že pokud nějaký člen _spravuje_ osobní data, tak si
> je k tobě (k vpsfree) nebude moct dát - ne bez hromady papírování,
> která mu (členovi) dovolí "vyvézt" osobní data mimo EU.

Jo, na druhou stranu, kdyz ti nejde denni teplota pod 20C, vsechno, co
potrebujes, si vypestujes a jeste si privydelas poskytovanim wifinek
sousedum nekde na nejakych ostrovech, koho trapi data v cloudech a celej
rychlej styl zivota zapadniho sveta? :))

Maximalne lokalni policko na lokalni zalohu Internetu (serialy a tak).

Pak by vpsFree.eu musel prevzit nekdo jinej, ja budu moct tak na dalku
akorat delat chytryho.

Ale celkove to neni moc viable varianta, pro seychellesFree tam ani
nebude dost velka clenska zakladna, aby to bylo zajimavy, takze nejakej
Uruguay, nebo pak nevim. Kazdopadne i kdybych moc chtel, mam sotva na
letenky :D

Otazkou tedy zustava, jak muzeme implementovat GDPR a *zaroven*
plausible deniability. Nechci existovat na megabitu-dvou nekde, kam neni
free shipping komponent na vsechno-mozny z Aliexpressu :))) *facepalm*

/snajpa