[vpsFree.cz: community-list] vpsFree.cz a GDPR

Jirka Bourek vpsfree-list at keroub.cz
Sat Feb 3 20:57:08 CET 2018

Pokud jde o to, čí data _spravuješ_, tak pokud budeš mimo EU jurisdikci,
tak ti skutečně může bejt jedno, čí jsou to data. Akorát je problém,
proč je spravuješ - pokud je to třeba kvůli eshopu, který provozuješ,
tak se sice vyhneš GDPR, ale zase budeš mít složitější v EU prodávat
svoje zboží.

Pokud jde o to, čí data _zpracováváš_ - to je případ vpsfree - tak tě
skutečně nemusí trápit, čí data to jsou, pokud jsi mimo EU jurisdikci.
Problém je v tom, že pokud nějaký člen _spravuje_ osobní data, tak si je
k tobě (k vpsfree) nebude moct dát - ne bez hromady papírování, která mu
(členovi) dovolí "vyvézt" osobní data mimo EU.