[vpsFree.cz: community-list] vpsFree.cz a GDPR

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Sat Feb 3 22:43:31 CET 2018

No... tak, nikdo nic nevi, vsichni se jenom dohaduji a dokud neni
dodefinovana legislativa u nas (at uz zakonodarci, nebo pravdepodobneji
soudy), tak se to moc nezmeni.

Stejne jako na ucetnictvi mame Dana Horada, ktery ma pristup "to si u
financaku vyargumentuju" a muze si to dovolit, protoze ma v oblasti dani
prehled (byvaly auditor), hledam nekoho, kdo ma prehled v oblasti
ochrany soukromi a kdo ma cele GDPR nastudovane zhora-dola dopredu a
pozpatku, a je schopny davat nazory stylu "to bych si uhadal(a)".

Ta dama, kterou jste tu zminovali, je takoveho kalibru?

/snajpa