[vpsFree.cz: community-list] Sdileny hardware - co dal

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Thu Aug 23 12:39:02 CEST 2018

On 2018-08-23 09:00, zd nex wrote:
> Ahojte,
>
> za mě je např. ta konfigurace nad ARM nedostatečná např. pro
> Připravto. Pro naše použití je výkonnější CPU/ paměti
> výhodnější a i výkonnější disk. V tuto chvíli je
> nejčastějším problémem pro naše VPS čekání na IO u disku jak
> na NAS tak i na lokálním disku. Pokud bych však chtěl zvyšovat
> výkon pro aplikaci, tak potřebuji určitě více CPU / jádro i
> výkon na jádro. Už máme v aplikaci možnost, přesunout něco na
> jinou VPS, ale ne vždy je to dostatečné a je potřeba
> synchronizace.

> [...]

Ahoj,

no, ja se zeptam, nez pokrocime dal, jestli jsi nekdy system s
Cortex-A72 zkousel, nebo proc myslis, ze je to nedostatecne?

Kolik jader CPU potrebujes pravidelne ve spicce?

(Kam tim mirim: pri jednom 300vkovym modulu jsou vzdycky pocitany dve
jadra, ze budes maximalne pouzivat pravidelne, pri vicero uz je to ted
na vic "modulu". Cim chci rict, ze "je vyhodnejsi" muze bejt jenom
otazka doby, nez Aither dodela granularnejsi accounting CPU casu a pak
muzes dojit na to, ze jsi hresil na tu sdilenost a po spravnosti by sis
mel treba prave spis doplatit. Ale k tomu potrebujem vedet, na kolik
jader se ted spolejhas v souctu ve spicce).

Diky,