[vpsFree.cz: community-list] Sdileny hardware - co dal

zd nex zdnexnet at gmail.com
Thu Aug 23 09:00:45 CEST 2018

Ahojte,

za mě je např. ta konfigurace nad ARM nedostatečná např. pro Připravto. Pro
naše použití je výkonnější CPU/ paměti výhodnější a i výkonnější disk. V
tuto chvíli je nejčastějším problémem pro naše VPS čekání na IO u disku jak
na NAS tak i na lokálním disku. Pokud bych však chtěl zvyšovat výkon pro
aplikaci, tak potřebuji určitě více CPU / jádro i výkon na jádro. Už máme v
aplikaci možnost, přesunout něco na jinou VPS, ale ne vždy je to dostatečné
a je potřeba synchronizace.

Pokud má uživatel jiné použití pro VPS, tak může mít ARM význam, ale např.
pro nás ne. Chápu, že pro někoho může být soukromí hodně důležité, ale pro
nás je to pouze jedna z častí a nemáme tak jednoduché použití, aby to
dávalo takový význam.

Zdenek