[vpsFree.cz: community-list] Sdileny hardware - co dal

Stepan Liska stepan at comlinks.cz
Thu Aug 23 01:28:30 CEST 2018

Pokud to je cenově takto, tak samozřejmě nákup celých starších strojů
smysl nedává.

Směr AMD se mi líbí, ale v tomto scalu už jsem úplně mimo co se týče
jakýchkoliv myslitelných komplikací a musím se spolehnout na vaše
vědomosti. Ale hlasoval bych pro, vždycky jsem pro to pořídit novou a
větší hračku ;-)

ARM si dovedu na spoustu věcí představit a kdybych na něj měl projekt,
tak bych to za tu cenu bral. Nicméně teď na to žádný projekt nemám a
přesun z mých VPSek by zatím nebyl rentabilní, je toho tam moc málo.

Š.