[vpsFree.cz: community-list] Blacklist

Stepan Liska stepan at comlinks.cz
Thu Aug 16 17:16:43 CEST 2018

Snajpo, nerozumím úplně všemu co píšeš, ale naprosto souhlasím s tím, že
se prostě musíme snažit a to zejména si porozumět.

Jirko - podle mého soudu se vyjadřuješ nešťastně a spoustu lidí tím
nasíráš a to zbytečně. Když odfiltruji tyhle "nasírací formulace", tak
za mě vidím toto:

a) požádal jsi o delisting z nějakých blacklistů
b) bylo ti odpovězeno, že to jsou podezřelé blacklisty a že se s tím
nikdo nebude zabývat, protože to je ztráta času
c) trval jsi na tom, že je s tím potřeba něco dělat
d) byl jsi dotázán, jaký máš konkrétní problém, co ti nejde, co ti kde
dělá problém
e) neodpověděl jsi

Všechno kolem je vata. Takže jsi prostě doteď neodpověděl, jaký máš
problém, co vlastně reálně potřebuješ vyřešit. Nebo jsem někde přehlédl
tvoji odpověď?

Věřím, že se tu najde pár jedinců co ti zkusí pomoci, ale musel bys
napsat co máš za problém. To že je někde něco v nějaké databázi není
problém, možná to je příčina, ale dokud nenapíšeš co ti nefunguje, tak
se tím asi nikdo zabývat nebude.

Rozhodně nesouhlasím s tím, aby se naše společné prostředky vynakládaly
na nějaké zbytečné IDS systémy jen proto abychom nebyli na žádném
obskurním blacklistu. Koneckonců většině těch blacklistů stačí nejspíš
zaplatit nějaký ten bitcoin....

Š.