[vpsFree.cz: community-list] Blacklist

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Thu Aug 16 16:50:02 CEST 2018

Problem je jen v tom, ze ho hledas, tam, kde neni, misto u sebe.

Pane Sysifovska prace, policajtu je na dnesnim Internetu vic, nez dost.

Staci uplne bohate, ze si na policajta potrebujou hrat kluci z CZ.NICu a
jeste se pri tom cpat do zadele vladnoucim strukturam. Budiz, chteji to,
je to provoz na verejnych IP, ktere monitoruji - nakonec, ve finale se
to hodi a dokud nejedou "pres caru", jejich abuse-notices neignorujeme,
ale resime je.

Spolehlivych abuse reportu nam chodi dost, resime je, nezahazujeme je.

Co jsi ale Ty do ted udelal, krom rozmichavani emoci svymi formulacemi,
kterezto si jeste odmitas priznat?

Jestli ten "problem" realne neni jinde, nez ve "statutarech"...

Pravda je, ze jinde Te jsou schopni za prvni abuse-notice rovnou
vypnout, za druhou uz mazou ucet. Ze my Ti prvni dve preposleme a az pri
preposilani treti VPSku vypiname, neni nereseni situace, prave naopak.
Jednoho po druhem se postupne snazime naucit s tim pracovat a misto,
abychom nekoho mlatili po hlave rovnou (pokud to neni otevrene jasne
zneuzivani naseho spolku), se snazime s lidma spis pracovat a resit to v
dlouhodobejsim meritku.

Na reseni kazdyho jednotlivyho spamlistu jsme se vykaslali davno, porad
jsem od Tebe nevidel zadny konkretni priklad, kam Ti nedorazil mail,
kterym spamlistem se ridili, nevidel jsem zadny uryvek komunikace se
spravci z ktereho by vyplynulo, ze by neco mel resit "statutar".

Misto vlastni invence a snahy vidim akorat pokus to velmi nesikovne
manipulativnim vyjadrovanim shodit na nejake "statutary".

K tomu bych dodal - jsem rad a hreje mne u srdce, ze lidi jako Ty Jirko
jste v mensine a vetsina vnima vpsFree pro to, co jsme a snazi se to
rozvijet dal - ale nelibi se mi, obzvlast v situaci, kdy se mi kvuli
nedospelosti ve vyjadrovani rozvadeji rodice, kdyz to komunikujeme ad
hominem.

Ja sam mam poradnou hroudu masla na hlave, ale pokud se nebudem snazit
vsichni, budem akorat za hejtersky nerdy a takovy VIP nerd-club, o ktery
z venku ale nikdo nezavadi.

Misto toho bych mnohem radsi videl otevrenou bandu, ktera jde ostatnim
proste prikladem misto toho, abychom se dohadovali prazdnyma vetama,
ktere nevedou k akci.

Chtel bych, abychom posunuli stav computingu tam, aby nam to vsem
vyhovovalo - na to musime pracovat spolecne vsichni, ne to jedni hazet
na druhy a obracene.

Konec hlaseni,

/snajpa