[vpsFree.cz: community-list] Offtopic: doporucte zdroje na video processing/editing

Ronon ronon at myrtana.sk
Tue Mar 7 22:39:58 CET 2017

na 1, 2 a 3 je dobre mkvtoolnix ci mkvtoolnix-gui

5 vyzera na poskodeny index...uz si ani nepamatam ako som to opravoval,
isto sa to da dogooglit...ale ffmpeg by to mohol zvladnut

6 by slo spravit s ffmpeg ci handbrake, avsak tie 2GB mi pridu rozumne
(predpokladam h264 kodek) - ale tak vzdy sa da zhorsit kvalita videa a audia

zaklad je tiez nechavat si original, lebo kazde prekodovanie je
stratove. Byt tebou, tak sa pohram s GUI Handbrake, ten v podstate
kopiruje rozne volby pre ffmpeg

--
ronon