[vpsFree.cz: community-list] prosím o check mail logu

Petr Líbal libal at volfsystems.cz
Wed Mar 8 17:54:00 CET 2017

Ahojte,

našla by se nějaká dobrá duše, která si je jistá v kramflecích a zkoukne
mi mail log(22 řádků)? jde mi konkrétně o jeden mail, ať na to koukák
jak chci nepřijde mi že je tam nějaký problém, ale zákazník mi tvrdí že
jim to nechodí... chci mít prostě jistotu že problém není u mě.

v těch "lozích" nejsem zrovna doma ale jestli to dobře chápu jde o
zprávu #85E832681B dle postfix/qmgr

a na řádku #21. je napsáno že byla "accepted for delivery" tzn. ode mě
odešla OK a musí to zahazovat nějaká jejich policy..

log:
http://pastebin.com/g3iy9AWz

dík moc

Petr