[vpsFree.cz: community-list] Virtuální síť na VPSFree mezi VPS a datasety mezi VPS

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Tue Jun 6 11:38:29 CEST 2017

Ahoj,

"se muzou odpojit" je tebou vyvolana akce, nebo je to tim, ze jde dolu
stroj, kde data jsou.

Sdileni malych souboru je nevyreseny problem, jde o klasicky problem
distribuovanyho pocitani (https://en.wikipedia.org/wiki/CAP_theorem).

Na sdileni dat doporucuju pouzivat ciste vpsAdmin, na pozadi se
automaticky vybere budto bind mount (pokud je dataset lokalni), nebo
NFSv3 - nic jineho v podstate na male soubory nedava smysl, pokud mas
byt schopny to cist z vic mist najednou (jinak to pak vede na GFS2/OCFS2
a podobny veci, okolo kterych se ale musi chodit po spickach, rozhodne
nejsou OK do sdilenyho prostredi, jako je nase).

Co potrebujes resit presne? Co je tvuj use-case?

/snajpa
(Pavel Snajdr)
(Predseda vpsFree.cz)
(+420 720 107 791)