[vpsFree.cz: community-list] Virtuální síť na VPSFree mezi VPS a datasety mezi VPS

zd nex zdnexnet at gmail.com
Tue Jun 6 07:55:32 CEST 2017

Ahoj,

díky za informace ohledně privátní ip a vypínání. Co se týče datasetů - tak
tomu rozumím, že je můžu připojit do více VPS, jde o to, že se mohou
odpojit a zde si nejsem moc jistý co s tím. Aplikace to obvykle nerozdýchá
- může to mít vliv právě na více app/db/proxy a celé se to rozbije. Právě
to se mi už 2x stalo a chtěl jsem tomu nějak předejít. Víte někdo jak na to
nebo jak to vyřešit?

Zdenek