[vpsFree.cz: community-list] Virtuální síť na VPSFree mezi VPS a datasety mezi VPS

Silvestr Hašek hasek at reklalink.cz
Mon Jun 5 20:40:22 CEST 2017

Ahoj,

o privátní IP adresy si můžeš zažádat na podpoře.

K těm datasetům, kb tvrdí, že datasety můžeš připojit vícekrát
(https://kb.vpsfree.cz/navody/vps/datasety).

Vypínání,.. OpenVZ posílá do kontejneru normální signál k vypnutí, takže
kontejner uděla standardní shutdown sekvenci jako běžnej server. Tohle je
nějak časově omezený po uplynutí toho timeoutu (myslím že to je 120sec) to
začne kontejneru násilně zabíjet procesy.

SH