[vpsFree.cz: community-list] KiCAD vyvojar?

Martin Sivák mars at montik.net
Sun Jan 29 20:02:53 CET 2017

Ahoj,

> To je prave kusok skoda, keby lepsie fungovalo shareovanie kniznic tak
> si usetrime vela prace :) Premyslam nad packager managerom, package
> registry + metadata do git repozitarov.
>
> Inak este existuje https://www.snapeda.com/ kde je mozne exportovat do
> roznych formatov kniznic.

No ta podpora GitHubu u KiCADu je celkem slušná :) Packages/footprinty
se dají používat přímo z repozitářů.

U symbolů to je v plánu (už jsem viděl commity co čistí kód správce
knihovny v pcbnew, aby šel použít pro 3d modely a symboly).

Ale na druhou stranu.. já opravdu mám vlastní varianty obojího udělané
tak, aby to vyhovovalo mému procesu (a ten není u všech stejný.. někdo
dělá toner transfer, někdo UV, někdo reflow, někdo pájí ručně.. - a ty
parametry pro pady se pak dost liší).

> Problem je skor v tom, kolko kliknuti je potrebne ked zistis, ze v
> pcbnew potrebujes vymenit suciastku alebo footprint - v eescheme
> vymenis, potom znova asociovat footprinty, export netlistu, do toho
> skoci este dialog s anotaciou. Potom podobny klikfest v pcbnew - read
> netlist, preklikat change/delete, import ..

Footprint jde vyměnit přímo z pcbnew, pokud sedí čísla pinů. Celkovou
součástku ne, ale to obvykle znamená předělat zapojení, takže to až
tak neřeším. Asi jsem si na to už zvykl..

Martin