[vpsFree.cz: community-list] vpsAdminOS

Michal Halenka michal.halenka at gmail.com
Wed Dec 27 08:20:08 CET 2017

Ahoj,

Díky za rychlou reakci, a za to že to pořád posouváte dál. Nečekal jsem že pod
stromečkem roztaruji takové překvápko.

ad. členská schůze - navrhuju přilepit to k nějaké konferenci, napadá mě třeba
InstallFest.

ad. vpsAdminOS - chápu správně, že pro členy se to bude tvářit jako LXC
kontejner? Ptám se, protože si chci teď předělat testovací prostředí, a nerad
bych architekturu hned zase měnil.

Díky

MH