[vpsFree.cz: community-list] Budoucnost OpenVZ

Martin Sivák mars at montik.net
Thu Sep 1 17:22:55 CEST 2016

Docela by mě zajímalo jestli jste tu někdo zkoušel oVirt / RHEV jako
alternativu k VMware. Je pravda, že správu kontejnerů neumí.. ale je
to nad KVM se slušnou podporou migrace živých VMek a převodu strojů
odjinud (v2v).

Berte to opravdu jen jako dotaz, jsem totiž jeden z vývojářů (v Brně v RH).

Martin Sivák