[vpsFree.cz: community-list] Domaci NAS - jaky HW?

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Fri Nov 25 13:17:25 CET 2016

Tak pohledej :)

Tohle jsou krabicky bezpecnosti levelem velmi blizko wifinkovym routerum
z Ciny...

Ale pokud nekam muzes narvat nejakou open storage distribuci, treba bude
i neco stylem OpenWRT pro malinky ARMovy storage, nezkoumal jsem to uz
hodne davno (od doby, co vsude valim ZFSonLinux, je to tak nejak jedno,
hlavne kdyz na tom HW jede Linux a ma dost RAM).

/snajpa