[vpsFree.cz: community-list] Domaci NAS - jaky HW?

Miki miki at it-services.sk
Fri Nov 25 13:10:52 CET 2016

ja len zo zvedavosti, Qnap u teba patri do rovnakej "security hole"
kategorie ako Synology?

nedavno ma zmotali vo firme stareho znameho, ze im zdrhol itckar, tak im
chodim vypomahat
maju tam par Qnapov, z coho jeden je dostupny rovno z internetu :)
( web, mail, ... )
moc sa mi to nepaci ale zatial som si nenasiel cas hladat po internete ako
je na tom Qnap s bezpecnostou ...

M.