[vpsFree.cz: community-list] Domaci NAS - jaky HW?

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Fri Nov 25 10:28:24 CET 2016

Caute,

jednoznacne nejlepsi volba za mne - Microserver + FreeNAS (nebo
respektive, ja bych si spravoval ZFS rovnou, ale rozumim tomu, ze ne
kazdemu se chce).

Urcite ne Synology nebo podobna uzavrena (a derava jak reseto!) reseni
akorat smrdi a to na kilometry (kolik uz melo Synology problemu s
ransomware? No...). Prosim, takovy *sracky* tu nedoporucujte nikomu,
leda byste ho chteli trestat :)

Bo opravdu, takhle nebezpecny a "prehajpovany" produkty jsou akorat za
trest, kdyz pak clovek smutne kouka na zasifrovana vsechna data, co tam
mel...

Nejlip je, jako vzdycky, vedet co delam, kdyz to delam a poskladat si to
reseni sam.

/snajpa