[vpsFree.cz: community-list] Domaci NAS - jaky HW?

Jirka Bourek vpsfree-list at keroub.cz
Fri Nov 25 13:21:32 CET 2016

Vezměte si to obecně - výrobce NASů živí výroba a prodej NASů. Když
dlouho pracujete na firmware, nemůžete ten NAS prodávat a nevyděláváte.
Když opravujete firmware již prodaného NASu, nevyděláváte. Když někdo
zneužije nějakou díru k DDoS útoku, nic vás to nestojí.

Suma sumárum dokud nedojde k nějakému opravdu velkému průšvihu, řešit
bezpečnost a dobrý návrh vám přináší jenom náklady a zisky to
neovlivňuje. Takže co myslíte, jak velký důraz bude výrobce toho NASu -
kterýkoliv výrobce - klást na bezpečnost a dobrý návrh software?

Tím neříkám, že mezi výrobci nebudou rozdíly, ale vystavit NAS - nebo
spíš jakoukoliv krabičku vyrobenou pro běžného domácího spotřebitele -
do internetu, to bych se teda bál.