[vpsFree.cz: community-list] Návod do KB, jak postupovat

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Fri Nov 25 12:56:04 CET 2016

On 11/25/2016 12:46 PM, René Langer wrote:
> [...]
>

> o dané sekci v KB o KVM již vím (i to že se můžu přihlásit a psát tam) a
> právě tam, jak jsem níže bodově uvedl, bych doplnil dané návody. Ale
> není mě jasné:
>
> * kdo spravuje formu celé KB, repetivě strukturu, jak bude co členěno atd.
>
> * kdo kontroluje, že tam někdo nepíše hovadiny, nebo věci co jsou ze
> strany vpsFree nežádoucí, například kolizní konfigurace.
>
> * Například v sekci "Návody >> Ovládání VPS >> Používání KVM na
> vpsFree.cz", jsou uvedeny na konci stránky "Kontakty", jaký mají význam.
> Mám to s nimi konzultovat, budou to právě oni schvalovat atd.?

Od toho nam vpsfbot spamuje se zmenami #vpsfree kanal, takze zmeny vidi
vsichni, kdo s nimi chteji neco delat :)

Nekladl bych vubec zadne bariery, dokud nejsou potreba - IMHO je
dostatecnou barierou prave ten vpsFree login ;)

> * No a co když dojde ke konfliktu, každý si preferuje jiná doporučená
> nastavení a kdo rozhodně, co bude tedy doporučeno v rámci vpsFree.cz a
> zveřejněno v návodu.

Od toho jsme komunita, abychom se dohodli, mame IRC a mailing listy (v
poradi preference pro reseni takovejch veci).

Nemyslim si, ze jsou nejaky restrikce na miste (dusit zbytecne i tak
malou aktivitu regulacema neni nikdy dobry).

/snajpa