[vpsFree.cz: community-list] Návod do KB, jak postupovat

René Langer rene.la at centrum.cz
Fri Nov 25 13:02:21 CET 2016

Dobře, tak já tam časem něco vložím a uvidíme, co se bude dít.

Renda

On 11/25/2016 12:46 PM, René Langer wrote:
> [...]
 >

 > o dané sekci v KB o KVM již vím (i to že se můžu přihlásit a psát tam) a
 > právě tam, jak jsem níže bodově uvedl, bych doplnil dané návody. Ale
 > není mě jasné:
 >
 > * kdo spravuje formu celé KB, repetivě strukturu, jak bude co členěno atd.
 >
 > * kdo kontroluje, že tam někdo nepíše hovadiny, nebo věci co jsou ze
 > strany vpsFree nežádoucí, například kolizní konfigurace.
 >
 > * Například v sekci "Návody >> Ovládání VPS >> Používání KVM na
 > vpsFree.cz", jsou uvedeny na konci stránky "Kontakty", jaký mají význam.
 > Mám to s nimi konzultovat, budou to právě oni schvalovat atd.?

 Od toho nam vpsfbot spamuje se zmenami #vpsfree kanal, takze zmeny vidi
 vsichni, kdo s nimi chteji neco delat :)

 Nekladl bych vubec zadne bariery, dokud nejsou potreba - IMHO je
 dostatecnou barierou prave ten vpsFree login ;)

 > * No a co když dojde ke konfliktu, každý si preferuje jiná doporučená
 > nastavení a kdo rozhodně, co bude tedy doporučeno v rámci vpsFree.cz a
 > zveřejněno v návodu.

 Od toho jsme komunita, abychom se dohodli, mame IRC a mailing listy (v
 poradi preference pro reseni takovejch veci).

 Nemyslim si, ze jsou nejaky restrikce na miste (dusit zbytecne i tak
 malou aktivitu regulacema neni nikdy dobry).

 /snajpa