[vpsFree.cz: community-list] Návod do KB, jak postupovat

Petr Krcmar petr.krcmar at vpsfree.cz
Fri Nov 25 12:55:32 CET 2016

O KB se starám hlavně já, ale píšou do ní i ostatní admini (zejména
Aither). Struktura je volemá tak, aby byla hlavně logická a přehledná.

Otevřenost je na místě, takhle je postavené celé vpsFree. Pokud se někomu
obsah některého návodu nelíbí, má možnost ho opravit.

To platí i pro mě: když se mi na nově vloženém obsahu nebude něco líbit
(překlepy, formátování), uoravím to. Směle do toho.
--
Petr Krčmář
vpsFree.cz