[vpsFree.cz: community-list] Návod do KB, jak postupovat

René Langer rene.la at centrum.cz
Fri Nov 25 12:46:55 CET 2016

Ahoj,

o dané sekci v KB o KVM již vím (i to že se můžu přihlásit a psát tam) a právě tam, jak jsem níže bodově uvedl, bych doplnil dané návody. Ale není mě jasné:
* kdo spravuje formu celé KB, repetivě strukturu, jak bude co členěno atd.
* kdo kontroluje, že tam někdo nepíše hovadiny, nebo věci co jsou ze strany vpsFree nežádoucí, například kolizní konfigurace.
* Například v sekci "Návody >> Ovládání VPS >> Používání KVM na vpsFree.cz", jsou uvedeny na konci stránky "Kontakty", jaký mají význam. Mám to s nimi konzultovat, budou to právě oni schvalovat atd.?
* No a co když dojde ke konfliktu, každý si preferuje jiná doporučená nastavení a kdo rozhodně, co bude tedy doporučeno v rámci vpsFree.cz a zveřejněno v návodu.

Zdá se mě, že když tam něco napíšu, tak se to hned zveřejní, bez nějaké kontroly (nezkoušel jsem). Pokud to tak je, nepřijde mě to moc vhodné.

Renda

> Od: Petr Krcmar <petr.krcmar at vpsfree.cz>
> Komu: "vpsFree.cz Community list" <community-list at lists.vpsfree.cz>
> Datum: 25.11.2016 12:33
> Předmět: Re: [vpsFree.cz: community-list]

Díky, to je parádní zpráva. Už je toho v KB poměrně dost, dá se to celé
 aktualizovat, pokud s tím máš opravdu zkušenosti:

 https://kb.vpsfree.cz/navody/vps/kvm <https://kb.vpsfree.cz/navody/vps/kvm>

 Jinak to platí pro všechny: loginem k vpsAdminu se tam můžete přihlásit
 a normálně editovat a psát. Když přispějete nějakým svým tipem nebo
 návodem, pomůžete všem!

 Petr Krčmář
 vpsFree.cz