[vpsFree.cz: community-list] EET a Linux

Silvestr Hašek hasek at reklalink.cz
Tue Nov 22 18:17:37 CET 2016

Malej postřeh k těm tiskárnám, ony jsou v zásadě dost simply, ne jako
inkousty a lasery (klasický tiskárny,..), kde řešiš nesmysly s
ovladačema. Pokud to nění nějakej luxus model tak tam stačí na tu linku
prostě poslat data a ona začne tisknout

echo "Tenhle text mi vytiskni" > /dev/usb/nejaky-usb-01

prostě plug and print

ETNyx

On 22/11/16 17:41, Jan B. Kolář wrote:
> Díky za odkaz, rozhodně to je užitečná připomínka.
>
> Také jsem nad něčím takovým uvažoval, ale bojím se podpory periferií
> pod Androidem (konkrétně tiskárny účtenek, která pak ovládá pokladní
> zásuvku).
>
> Co jsem vypozoroval na trhu, tak obvykle k "androidímu" EET přibalují
> bluetooth tiskárny, které v základu mají podporu Androidu (např.
> novější Epsony). Já sice mám Epson, ale několik let starý, co ještě
> jede přes sériový port (případně přes přechodku z USB)...
>
> Každopádně díky, zkusím to prozkoumat jako jednu z variant.

>>> dál. Pokud je mi známo, tak na trhu se neobjevil žádný produkt,

>>> ithub.com/jekkos/opensourcepos). V PHP umím alespoň trochu