[vpsFree.cz: community-list] EET a Linux

Jan B. Kolář janbivoj.kolar at zazen-nudu.cz
Tue Nov 22 17:41:44 CET 2016

Díky za odkaz, rozhodně to je užitečná připomínka.

Také jsem nad něčím takovým uvažoval, ale bojím se podpory periferií
pod Androidem (konkrétně tiskárny účtenek, která pak ovládá pokladní
zásuvku).

Co jsem vypozoroval na trhu, tak obvykle k "androidímu" EET přibalují
bluetooth tiskárny, které v základu mají podporu Androidu (např.
novější Epsony). Já sice mám Epson, ale několik let starý, co ještě
jede přes sériový port (případně přes přechodku z USB)...

Každopádně díky, zkusím to prozkoumat jako jednu z variant.