[vpsFree.cz: community-list] EET a Linux

Jan B. Kolář janbivoj.kolar at zazen-nudu.cz
Wed Nov 23 10:25:01 CET 2016

Ahoj všem,

díky moc za rady a odkazy.

K tiskárnám - ano, přesně takhle mi fungují ty, co mám teď. Pošleš echo
a ono se to vytiskne. Nejsem si ale jistý, jestli to takto řeší ty
Androidí programy pro EET. Mě totiž přišlo, že to spíš řeší jako tisk
na síťovou tiskárnu, což právě podporují jen ty novější modely.

K Flexibee - díky za odkaz. Ten program znám, kdysi jsem ho také
úspěšně pod Linuxem používal. Když jsem se na něj ale díval naposledy,
tak ještě nebyl modul "pokladna", který by umožňoval rychlý prodej
koncovým zákazníkům. Muselo se to tam řešit přes fakturaci a to pro mé
použití bylo nereálné. Teď to vypadá použitelněji, zkusím to
prozkoumat.

K Github odkazům - díky, ano na tu Java implementaci jsem taky narazil,
ale jak jsem psal, sám bych asi implementaci do Unicenty nezvládl :-(

Honza