[vpsFree.cz: community-list] Posílání SMS z Linuxu (SMTP-SMS na Android)

Honza Hommer honzahommer at pixelbay.cz
Tue May 10 18:54:12 CEST 2016

Co se tyce RPi, tak tam misto nejakych USB cosi se daji poridit primo
komponenty na desku, jen co se proklikam tou stovkou nabidek na Ebay,
poslu nejakej tip. Kazdopadne melo by to jit treba i s USB modulem
HUAWEI E3131 (pokud to nekdo chce na doma, stoji par stovek na Aukru),
viz https://www.howtoforge.com/tutorial/how-to-install-raspberry-pi-sms
-server/.
Ono hlavne pouzivat nejakou API je fajn do te doby, nez to potrebujete
mit nezavisle na netu (vypadky elektriny a tak), RPi se da napajet
beznou powerbankou a vydrzi par hodin nazivu vcetne pustene kamery.