[vpsFree.cz: community-list] Posílání SMS z Linuxu (SMTP-SMS na Android)

Stepan Liska stepan at comlinks.cz
Tue May 10 18:09:18 CEST 2016

Ve firmě co jsem byl před dvěma lety jsme rozchodili automatické SMS
pomocí kannelu na linuxu s přímým propojením na GTS SMS centrum. Chodilo
to opravdu krásně a velmi svižně, posílali jsme cca 500-1000 SMS denně.
Pokud byl problém se zdržením, tak to byl vždycky problém u cílového
operátora, GTS podpora fungovala bez ztráty kytičky.

Cenové podmínky si nepamatuji, ale vím že byly  podstatně lepší než co
bychom dostali na libovolné SIM kartě. Byl trochu problém s doručenkami,
resp. jejich párováním, ale matně vzpomínám, že problém byl spíš přímo v
protokolu (že nebyla jednoznačná identifikace k jaké konkrétní SMSce
doručenka patří, pokud šlo více SMS na to samé číslo).

Nicméně toto je opět řešení s nutnou inet konektivitou směrem k SMS
centru. A druhá pochybnost je, že netuším zda se něco od té doby
nezměnilo vzhledem k akvizici GTS T-Mobilem.

Š.

**