[vpsFree.cz: community-list] Posílání SMS z Linuxu (SMTP-SMS na Android)

Jozef Sroka j.sroka7 at gmail.com
Tue May 10 17:42:36 CEST 2016

Ahoj, ja ma tiez par skusenosti z odosielanim SMS. Pouzoval som USB modul
GammuSMS, pri jednom prieseni islo o debian, pri druhom o raspberry. Je tam
jednoducha konfiguracia, nevyhoda je ze cca po 2-3 rokoch nepretrzitej
prevadzky odchadzaju USB moduly (podla mojej skusenosty).

S pozdravom
Jozef Sroka