[vpsFree.cz: community-list] Komerční VPS hosting v Česku - doporučení

Ivan Moucha minowara at gmail.com
Thu Jul 28 14:10:50 CEST 2016

Asi kazdy chapeme neco jineho pod pojmem komercni vyuziti (je fakt ze bez
upresneni co tam realne pobezi je to dost siroke).

Co se skryva pod jakym virtualem je docela hezky vysvetleno zde:
https://azure.microsoft.com/en-us/documentation/articles/virtual-machines-linux-sizes/

A ano, entry level muze bezet vcelku na cemkoliv.

I.

čt 28. 7. 2016 v 13:53 odesílatel Slávek Banko <slavek.banko at axis.cz>