[vpsFree.cz: community-list] Komerční VPS hosting v Česku - doporučení

Slávek Banko slavek.banko at axis.cz
Thu Jul 28 13:44:56 CEST 2016

On Thursday 28 of July 2016 13:22:24 Ivan Moucha wrote:
> Ahoj,
>
> na wedos.cz jsem byl jak se svoji vlastni VPS, tak s komercnima, nebylo to
> zle a pokud jdes primarne po cene za VPS, tak v CZ asi nic vyhodnejsiho
> nesezenes (alespon co jsem si pred pul rokem delal resersi). Za ty prachy
> dostanes presne co si zaplatis a neni to malo. Vypadky jsem zazil za
> posledni 2 roky vcelku 5 a pouze 2 z nich byly neohlasene a pouze jeden
> delsi nez 1 hodina.
>
> Kazdopadne komercne mohu doporucit Azure od Microsoftu, teda az na tu cenu,
> ta je dost tragicka.
>
> Ivan

Ou, tady trochu nechápu to "mohu doporučit Azure od Microsoftu". Když jsem to
před nějakou dobou porovnával, tak jsem zjistil, že na MS Azure je tragická
nejen cena, ale i výkon - základní VPS mají nějaké historické AMD. Stejně tak
jsou tragické i možnosti konfigurace - jako počet jader a velikost paměti,
protože se může vybírat pouze z předem stanovených konfigurací.

Zkrátka mi vycházelo, že mohu doporučit Azure od Microsoftu se velkým obloukem
vyhnout. Tedy za předpokladu, že není cílem mít to u Microsoftu ať to stojí
co to stojí.

--
Slávek