[vpsFree.cz: community-list] Komerční VPS hosting v Česku - doporučení

Slávek Banko slavek.banko at axis.cz
Thu Jul 28 14:48:11 CEST 2016

On Thursday 28 of July 2016 14:10:50 Ivan Moucha wrote:
> Asi kazdy chapeme neco jineho pod pojmem komercni vyuziti (je fakt ze bez
> upresneni co tam realne pobezi je to dost siroke).
>
> Co se skryva pod jakym virtualem je docela hezky vysvetleno zde:
> https://azure.microsoft.com/en-us/documentation/articles/virtual-machines-l
>inux-sizes/
>
> A ano, entry level muze bezet vcelku na cemkoliv.
>
> I.

Když jsem to zkoumal, tak jsem našel i testy porovnávající výkon databáze nad
VPS u Microsoftu a VPS u Amazonu. Obě byly konfigurované na "papírově" stejné
parametry - nějaká střední třída se čtyřjádrem - podle dostupných informací
to byl i fyzicky stejný model procesoru. Jen ale u Microsoftu všechno běželo
zhruba polovičním výkonem. Takže pro dosažení srovnatelného výkonu by musely
být VPS na MS Azure dimenzovány na zhruba dvojnásobný výkon, což by se
samozřejmě znovu projevilo na už tak vyšší ceně.

--
Slávek