[vpsFree.cz: community-list] Kompilace sqlite3 so

Timothy Hobbs timothy at hobbs.cz
Thu Aug 11 12:56:45 CEST 2016

Rozhodně to není standardní postup kompilovat vlastní verze a to protože je vždy lepší mít automatické či poloautomatické aktualizace. Ale zároveň to většinou není těžké to delat. Stahnes si zdrojak. Rozbalis to. Ctes readme. Skusis tam co je napsano. Pak k nam vrátíš s chybou pokud na nějaké dorazis...