[vpsFree.cz: community-list] Kompilace sqlite3 so

Pavel Hruška mrpear at mrpear.net
Thu Aug 11 12:48:16 CEST 2016

Ahoj, ano ta knihovna na Ubuntu je, ale jedná se o verzi datovanou 2014/08
a důvody, proč sháním aktuální, jsou dva, resp. 3:

0) Prostě mi to nejede a věřím, že je to z důvodu 1)...
1) Nejdůležitější: používám to v .NET projektu, kde používám data provider
(.NET knihovnu DLL System.Data.SQLite), který linkuje samotnou sqlite3
knihovnu s kódem. Ten provider je čistě wrapper, mapuje vstupy (funkce,
procedury) na kód té knihovny a já ten wrapper mám pro verzi sqlite3 14,
tedy dnes aktuální. Definice napojení musí sedět a proto je záhodno mít
stejné verze jak wrapperu tak samotného sqlite3.
2) Mezi aktuální a udávanou verzí jsou dva roky vývoje a bylo za tu dobu
vydáno snad 30 nových verzí sqlite3, což není opravdu málo - s ohledem na
opravené chyby a další vylepšení.

Já do toho fakt nevidím, ale je nějaký problém kompilovat ze zdrojáků? Já
jsem to nikdy nedělal, ale přijde mi, že na Linuxu je to pro pravé linuxáře
běžná záležitost. Klidně mi k tomu dejte nějakou omáčku ;o).

P.

Pavel Hruška
http://www.mrpear.net
mrpear at mrpear.net