[vpsFree.cz: community-list] Kompilace sqlite3 so

Vladimír Drgoňa vlado at drgona.eu
Thu Aug 11 12:59:40 CEST 2016

Ahoj,

osobne dávam v prípade nutnosti prednosť PPA repozitárom pred
kompiláciou zo zdrojákov. Skús si nájsť a pridať PPA repozitár s sqlite.
Teraz nemám poruke Ubuntu, tak to neviem vyskúšať. Niečo o tom som
našiel hneď:
http://askubuntu.com/questions/739525/how-to-install-db-browser-for-sqlite-via-ppa
https://launchpad.net/ubuntu/+source/sqlite3

Vlado.

Dňa 11.08.2016 o 12:48 Pavel Hruška napísal(a):