[vpsFree.cz: community-list] Kompilace sqlite3 so

Jirka Bourek vpsfree-list at keroub.cz
Thu Aug 11 13:00:16 CEST 2016

Překládání ze zdrojáků tak, že si je stáhnu od vývojářů, přeložím a
někam nahraju, je IMO spíš výjimka - většina distribucí má nějaký
balíčkovací systém, který buď stahuje binární balíky, nebo stáhne
zdrojáky za vás a přeloží je (a v obou případech ví, co je v systému
nainstalované a co na čem závisí)

U distribucí s binárními balíky je potřeba brát v úvahu, že všechny
balíky jsou překládané proti těm verzím knihoven, které jsou v
repozitáři. Tj. když si tu knihovnu přeložíte ze zdrojáků, může se vám
stát, že ostatní programy, které ji používají také, najednou přestanou
fungovat, protože naopak nebudou kompatibilní s tou novou verzí.

Doporučoval bych nejdřív zkusit nainstalovat mono včetně všech jeho
závislostí přímo z Ubuntu repozitáře. Když to nepůjde, tak zkusit
novější verzi Ubuntu. A teprve když nepůjde ani to, tak se zabývat
ručním překládáním.