[vpsFree.cz: community-list] LinuxDays dopadly parádně

Jindřich Sadílek jindrich.sadilek at gmail.com
Mon Oct 12 23:04:06 CEST 2015

Jak to je naopak v případě potřeby větších zdrojů:

Konkrétně mám na amazonu několik strojů v konfiguraci c4.large (cpu-
oriented) a jeden r3.xlarge (memory oriented, cca 30GB RAM); diskové
prostory k nim desítkách GB k c4 a něco přes stovku u toho r3. Přenosy
dat cca 1,5TB měsíčně dohromady.

Občas je zvládnou uživatelé vytížit naplno a v takové chvíli by mi
celkem vadilo, kdyby byly jejich zdroje zaříznuty v rámci fair use.
Potřeboval bych tedy určitou část zdrojů "garantovanou".

Jak v takovém případě vpsfree škáluje, umí to do takové míry?

Jindra

Dne Po, 12. říjen 2015 v 16:31 h uživatel Pavel Snajdr napsal:
> Ahojte,
>
> chtel jsem odepsat az z pocitace a poradneji, ale koukam, ze se tu na
> tohle tema intenzivne diskutuje, no diskutovat se muze :)
>
> Clensky prispevek na jednoho clena *nikdy* nebude nizsi, nez 300 Kc,
> cili kdyby se mel pro studenty snizovat na polovinu, zakladni by sel
> nahoru na 600 Kc.
>
> Krom spousty praktickych duvodu, ktere souvisi s tvorbou rozpoctu
> vpsFree, k tomu mam jeden osobni, sahajici do samotnych zacatku.
>
> Sdruzeni jsem zakladal, kdyz jsem jeste chodil na stredni skolu, byl
> [...]
taky jsem kdysi hodne uvazoval, jestli brat ten zaklad od wedosu za 150
nebo jit do tohodle a prachy tam hodne hraly roli. mit polovicni vps za
150 tak tam neni o cem uvazovat ani na minutu.

Gh.

Thomass Quar wrote:

Cau, ja jen podotknu jednu vec ze stanku, ktera byla relativne casto
zminovana.

Chtelo by to vymyslet nejakou nabidku pro studenty. Dat jim treba o
polovinu mensi prispevek a zaroven o polovinu nizsi parametry. Pro hodne
studentu by sice nase nabidka byla krasna a super (nas nejvetsi
konkurent je podle linuxdays asi wedos) ale draha..