[vpsFree.cz: community-list] LinuxDays dopadly parádně

Tomas Srnka tomas.srnka at gmail.com
Mon Oct 12 22:30:10 CEST 2015

Ad free VPS na starsom HW - to uz sa deje vo forme playground VPS, kde
kazdy clen si moze vyrobit svoju testovaciu VPS* - co je jedna z mnohych
vyhod, ktore sa skryva v clenstve vo vpsFree.cz - teda v onych "300 Kc"
mesacne. Tych vyhod sa postupne pridava aby sa vyvazila protihodnoda tomu,
ze 300Kc z 2009 != 300kc z 2015 a takisto tomu, ze si vdaka vacsiemu
mnozstvu clenov toho mozme viac dovolit pre kazdeho. V tomto trende
planujeme zostan. So snajpom sme viac krat uz preberali ci naozaj nespravit
"normalne" a "male" clenstvo a vzdy sme tento napad do 5min zavrhli :).

Co sa tyka zadarmo VPSky - pokial niekto napise zaujimavy napad z
linux/opensource sveta, tak ho radi podporime - sponzorujeme uz viacero
projektov, ci uz archlinux VPS, linuxos.sk VPS, po novom trinity project
VPS, mirrory viacerych projektov.. atd. Myslim, ze sa vzdy dohodneme, ak
niekto napise na podporu s dost dobrym napadom alebo so zaujimavym
projektom.

Studentom by som odporucil aby sa nam tiez ozvali, roboty je ako na
kostole, ale aktivnych ludi je velmi malo. Urcite privitame radi aktivity
vramci zdruzenia vymenou za napr. bezplatne clenstvo.

Tomas

* - nakoniec sa aj tak na playground VPS pouziva normalny HW lebo so starym
HW bolo viac starosti ako uzitku