[vpsFree.cz: community-list] LinuxDays dopadly parádně

Nikos Timiopulos nikos at manikstudio.cz
Mon Oct 12 19:02:45 CEST 2015

To zní rozumně. Jen k bodu 5) členský příspěvek vs příspěvek. Nedávno jsem navštívil v Letenských sadech takovou zahrádku, možná jí znáte, v ceníku měli místo “Cena” slovo “Příspěvek”, např. kafe, příspěvek 20 Kč. Takže na první pohled normální hospůdka se zahrádkou, která je ale sdružením/spolkem, které má za cíl ty prostory předělat, něco tam vybudovat a takhle získávají finance.

Nejsem právník, nechci automaticky tvrdit že když můžou oni tak, my taky, ale obecně, když vezmu v potaz cíl sdružení, ve kterém není jen poskytování vpsek svým členům, ale i vývoj opensource atd., tak jako lajk nevidím problém v tom, proč by nemohlo vpsfree poskytovat služby i nečlenům. Jaké, kdy, jak a proč teď neřeším, řeším tu samotnou možnost, kterou bych do budoucna pro cokoli nezatracoval.