[vpsFree.cz: community-list] LinuxDays dopadly parádně

BlackChar blackcharcz at gmail.com
Mon Oct 12 13:51:25 CEST 2015

Toto by byla docela vitana ficura, alespon zakladni nastaveni sluzeb by
se tim usnadnilo. Mame na VPSFree aktualne klasicky "upgrade z hostingu"
a i kdyz to nastaveni lamp/mail serveru podle navodu slo a zatim drzi,
tak bych mel mnohem klidnejsi spani, kdybych nezacinal s cistym serverem
ale nejakou "best practice" sablonou nastavenou tak, ze potom vim, kde
jsem co zkonil pri upravach. Myslim, ze by to mohlo u nekterych scenaru
support usnadnit a pusobit to privetiveji, nez "kdyz to neumis tak si
nedelej server" :) Staci deploynout a pouzivat zdravy rozum.

BC