[vpsFree.cz: community-list] LinuxDays dopadly parádně

Nikos Timiopulos nikos at manikstudio.cz
Mon Oct 12 15:54:08 CEST 2015

Ahoj,

pochopil jsem to tak, že námětem nebylo dát studentům něco levněji, ale nabízet i levnější variantu VPS typu 150 Kč / měsíc, ale s odpovídajícími parametry (např. polovičními). Chápu, že ne každý hned potřebuje tolik prostředků a nechce se mu za ně platit, takže pak jde k wedosu, digitalocean apod., i když by byl rád u nás.

Jestli dobře pamatuju, tak se něco podobného kdysi řešilo. Tehdy to myslím (když tak mě opravte) vedení nechtělo s motivem, že se spolek vyhne většímu množství riskantní skupiny uživatelů (děti s herními a teamspeak servery, či tak něco, linux spodina). Jak by tomu bylo dnes vzhledem k současnému přijímacímu řízení nevím, ale jestli se lidi na levnější varianty na LinuxDays ptali, tak proč ne, to riziková skupina snad není.

Nikos