[vpsFree.cz: community-list] LinuxDays dopadly parádně

Thomass Quar quar.web at gmail.com
Mon Oct 12 16:09:02 CEST 2015

Jo musel by se tam vychytat princip, že na té levnější variantě nebudou
povoleny některé věci - třeba herní server, tsko, a podobně. Ale jinak
myšlenka byla že budeme mít levnější variantu.

Co se týče instalace vps. Upřímně řečeno, pokud někdo chce vps, ví do čeho
jde a i na LinuxDays jsme všem říkali, že tu máme komunitu lidí, tzn. někdo
něco neví jak nastavit, napíše na list, ale jinak se o to stará sám,
případně si může na listu najít třeba admina a řešit to už přímo. Nápad s
obrazem s předinstalovaným LAMP je sice hezký, ale jak bylo na LD taky
zmíněno, instalace VPS je hračka, správa je to co zabírá čas (security
issues, rozpadlý balíky po update a podobně)..