[vpsFree.cz: community-list] LinuxDays dopadly parádně

Aleš Rippl ales at rippl.cz
Mon Oct 12 13:51:03 CEST 2015

Ne, pocvet uzivatelu neni jedine meritko. Take to ze jsme si vsichni tak
trochu rovni. Rohliky pro studenty take nejsou levnejsi. Stejne pulka z
nich na tom zacne velmi brzy provozovat komercni veci a uz od zacatku by
meli chapat take "komercni" principy. Kdo bude kontrolovat studijni
potvrzeni? Levnejsi maji ubytovani, vstupy do muzei a tramvajenku. Je na
tom mene prace kdyz je to student? Je vykon meritkem ceny kdyz si odmyslim
fyzicke zelezo nebo je to u VPS uplne to same? Je HW levnejsi pro studenty?

Ales